sobota, 13 lipca 2019

                     Pasażer na gapę Adrian Bednarek                                    

Książkę miałam możliwość przeczytać dzięki Book Tour zorganizowanego przez CZYTAM DLA PRZYJEMNOŚCI. Po raz pierwszy spotkałam się z twórczością autora.

 Thiller który od pierwszych stron bardzo wciąga,czyta się szybko , nie byłam w stanie oderwać się od czytania i tylko jedna myśl przemykała po głowie jeszcze jeden rozdział , jeszcze tylko chwilkę...
Historia o parze młodych, zakochanych bez pamięci ludziach : Magdzie i Maćku , którzy parają się złodziejstwem. Po nie udanym napadzie na willę Marszałka Stefańskiego Maciek aby uniknąć więzienia udaje osobę chorą.W wyniku czego zostaje skierowany do szpitala psychiatrycznego.
 Wspólnie z Magdą obmyślają plan ucieczki , który komplikuje nowy współwięzień Kondrat Mączyński.
I tu zaczyna się ostra jazda bez trzymanki, nie przewidziane sytuacje mrożące krew w żyłach,  czytałam z zapartym tchem ,dałam się wciągnąć w wir wydarzeń.
  Jak rozwinie się akcja , co nas zadziwi , zaszokuje , czego dowiemy się o Kondracie , co ukrywa i jakiej zbrodni się dopuścił?
 Gorąco polecam, historia zaskakująca , pełna emocji ,czułam strach i lęk razem z bohaterami.
Z całą pewnością chcę poznać kolejne książki autora.

Tytuł: Pasażer na gapę
Autor: Adrian Bednarek
Wydawnictwo: NovaeRes
Premiera: 24 kwietnia 2019
Ilość stron: 408
 Ocena: 9/10




2 komentarze: