niedziela, 30 czerwca 2019


   Kilka czynników zaważyły na tym dlaczego zdecydowałam się ,że bardzo chcę przeczytać tą książkę ....

 Pierwszy :  autorem książki jest bloger " Daj się złapać książce"  , którego opinie czytam na bieżąco i regularnie, drugi powód - akcja dzieje się w Łodzi - moim mieście , uwielbiam wspólnie z bohaterami chadzać ulicami Naszego miasta,wiedzieć w jakich miejscach się znajdujemy i sprawdzać czy te konkretne miejsca istnieją w rzeczywistości ...

Napięcie rośnie z każdą kolejną stroną powieści, tempo jest porywające , dynamiczne. Kilkakrotnie dałam się zwieść i źle wytypować sprawcę. Patrząc na to , że jest to debiut autora i otrzymujemy taką petardę - niewątpliwie mistrzowska robota bardzo liczę na kontynuację powieści, koniecznie muszę poznać dalsze losy Piotra , Marty , Kamili i Łukasza.

 Miałam przyjemność poznać Adama podczas spotkania autorskiego w jednej z łódzkich bibliotek , gdzie dowiedziałam się wielu ciekawostek dotyczących pracy zawodowej , zainteresowań jak i sposobu powstania książki.
  Liczę na kolejne książki i spotkania...a w chwili obecnej we współpracy z autorem organizuję Book Tour z " Odwykiem " i cieszę się bardzo , że mogę przyczynić się do rozpowszechniania tej książki .Serdecznie polecam i zachęcam do przeczytania .

1 komentarz:

  1. Świetna recenzja 😊 Swój egzemplarz mam😊 Wspaniały debiut. Również czekam na kontynuację.

    OdpowiedzUsuń