czwartek, 20 czerwca 2019

Data wydania: 30 stycznia 2019 r
Liczba stron : 431
Kategoria : Literatura obyczajowa/romans 
Wydawnictwo FILIA  



       Nie bez powodu uwielbiam książki autorstwa Ani , która niosą życiową mądrość, emocje.

Życie jest tak ulotne , dane na chwilę,jak często poszukujemy nowości ,zmian,dreszczyku emocji,zmian zapominając ile mamy dobroci obok siebie.Jak często tracimy to co najważniejsze i najcenniejsze na rzecz chwilowego zauroczenia, chwilowej fascynacji.

Książka która wzbudziła we mnie tak skrajne emocje,kiedy już trochę się uspokoiłam czekając na spokojne zakończenie nagle trach i i koniec zupełnie inny niż przypuszczałam .

Książka dla której warto znaleźć czas, przy czym należy zaopatrzyć się w zestaw chusteczek, które na pewno się przydadzą.Opowieść ta pozostanie na długo w Waszej pamięci i sercu.





                                                                            10/10 



                                              

2 komentarze:

  1. Witaj kochana ❤️ mam w planach tę książkę również :) pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam jeszcze książek Ani a właśnie na Jej portret od dawna mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń